Start: 60kg59kg58kg57kg56kg55kg54kg53kg52kg → 51kg → 50kg → 49kg →48kg

Únor 2013

Tak nevim :D

26. února 2013 v 22:03 | Karol |  Mé jídelníčky
Snídaně: suchar, 3 kolečka tofu salámu, 2 proužky papriky
Oběd: vločková kaše bez cukru
Svačina: půl tvarohu ( 0,5 % tuku), půl vanilkového cukru
Večeře: polívka (nudlová), kousek perníku
2 večeře: jablko
Pohyb: 2 hodiny trénink (street dance, roztleskávačky), půl hodiny posilováí na břicho, hodinová procházka

Tak já nevím jestli to je dobrý nebo ne, piště prosím do komentářů své postřehy, výtky a tak Smějící se.


Posilování na bříško - 6 week six pack

26. února 2013 v 11:32 | Karol |  Cvičení
Mé oblíbene cvičení na břišáky :) Cvičení od Jillian Michaels, který vám dá pořádně zabrat. Trvá 35 minut včetně warm upu a konečného protáhnutí. Jsou to celkově dvě videa. První se cvičí první 3 týdny (1, 2, 3 týden) a druhé další 3 týdny (4, 5, 6 týden).
V prvním levelu máte na výběr ze dvou cvičení: pro začátečníky (blondýna), pro pokročilé (afroameričanka).
V druhém levelu máte na výběr dokonce ze tří možných cvičení: pro začátečníky (blondýna), pro pokročilé (Jillian) a pro blázny :D tudíž pro maximálně pokročilé (afroameričanka).

http://www.youtube.com/watch?v=ZJ8Zdj0OPMI - YT první level (druhý jsem zatim na YT nenašla)

linky na uložto: 1 level -http://www.uloz.to/x4JTDwv/cviceni-jillian-michaels-six-weeks-6pack-level-1-36-min-fitness-dvdrip-tg-avi
2 level - http://www.uloz.to/xKs4Y55/cviceni-jillian-michaels-six-weeks-6pack-level-2-35-min-fitness-dvdrip-tg-avi

Mohu jen doporučit :)
Tak do toho! Ať jsme do léta kóči :)


Achjo...

23. února 2013 v 16:28 | Karol |  Moi
Čaute holky! Tak jak Vám to jde? U mě hrůza, váha se nehýbe, a to moc nejím. Naštěstí mám teď prázdniny a žádný mňam mňam nebo školní bufet mě nebude lákat. Super! Chtěla bych toho za ten týden hodně udělat. Tak snad to vše zvládnu. Jo a taky jsem dnes již po třetí začala číst knížku od Lenky Lanczový - Střípky mých lásek, tak snad mě to taky pomůže :)

Plán na prázdniny:
1. Naučit se 5 otázek ke každýmu maturitnímu předmětu
2. Shodit alespoň 1 kilo
3. Hodinu denně cvičit
4. Každej den se mazat tělovým mlíkem (blbost no :D)

Jestli to vše zvládnu, tak mám v plánu si objednat žabky na léto. Tak hurá do toho :)

Tuňákový salát

21. února 2013 v 22:11 | Karol |  Mé tipy na recepty
Každý si ho musí zamilovat, teda alespoň ty, které mají rády ryby :D
Suroviny: ledový salát, okurka, paprika, rajčata, tvrdý sýr (pokud to chceme mít dietnější, tak nedáváme). tuňák ve vlastní šťávě (doporučuji kousky a né drceného), olivový olej, sůl
- další suroviny, které můžeme přidávat: konzervovaný hrášek či kukuřici, kdo má rád olivy tak též

Postup: zeleninu umyjeme a nakrájíme na malé kousky, vyklepneme na to tuňáka a rozmícháme maso v salátu, zakápneme olivovým olejem (stačí trošku) a přisolíme podle chuti
- pokud chcete přidat tvrdý sýr, tak krájíme na kostičky
- tuňák může být i v oleji, potom tam už nedáváme olivový

Snad vám bude chutnat, já bych to mohla jíst po tunách :D



Zvládnu to?

21. února 2013 v 21:58 | Karol |  Mé jídelníčky
Jelikož dnes jídelníček nic moc, pro představu:
Snídaně: croissant s čokoládou
Svačina: ledový salát s tuňákem
Oběd: Activia bílá, jablko
Svačina: mrkvový salát s ananasem
Večeře: miska zeleninového rizota a cca 25g brambůrků ( Active, mají o 70% méně tuku)
Pohyb: 100 sedů lehů, 30 minut chůze
- no nelíbí se mi :(

Tak jsem se rozhodla si semka napsat jídelníček na zítra a jestli ho dodržím, tak se něčím odměním, třeba si koupím nějaké krásné ponožky :D
- zítřejší plán
Snídaně: puding čokoládový bez cukru, cca 150g
Svačina: activia bílá, jablko
Oběd: activia bílá jablko
Svačina: zeleninový salát (cottage, paprika, ledový salát)
Večeře: zeleninový salát s tuňákem
Pití: 2l zeleného čaje, 1l vody
Pohyb: 30 minut posilování, 1 hodina procházka



Nejde mi blog! :(

21. února 2013 v 14:01 | Karol |  Moi
Achjo nejde mi na mém notebooku blog. Takže musí příspěvky přidávat prostřednictvím přítelova notebooku. Takže mějte prosím strpení, když tu nebudou příspěvky každý den. Samozřejmě, že se budu snažit je sem přidávat, jak jen to bude možné :) Přeji krásný a úspěšný den ;)





19. 2. 2013

19. února 2013 v 20:57 | Karol |  Mé jídelníčky
Snídaně: hovězí vývar, plátek žitného chleba, karamelka
Oběd: 100g tofu nuggetek
Svačina: bebe kakaové, banán
Večeře: skořicová kaše
2 večeře: zeleninový salát, suchar, kousek hermelína light
Pití: čaj, voda
Pohyb: půl hodiny posilování na břicho, 1 hodina úklid, 40 minut chůze, 2 hodiny trénink

Jídla mám hodně, ale snad to neva, když jsem měla takovej výdej :) a jak se dařilo vám?

Mé míry

18. února 2013 v 19:39 | Karol |  Moi
Datum18.118.218.318.4
Prsa9287
Pas7874
Boky9088
Zadek9090
Váha57,454,1


Tak dnešní vážení a měření mě vážně udělalo radost :) KEEP GOING!

17. 2. 2013

17. února 2013 v 19:51 | Karol |  Mé jídelníčky
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: miska pudinku
Svačina: mozzarela s rajčetem
Večeře: activia bílá s kiwi
Pohyb: půl hodiny posilování, 20 minut jízda na kole
Pití: zelený čaj

Kdyby to takhle šlo každý den, tak by to bylo skvělý, ale víkend končí a během týdne se mi to drží hůř :(

Další krásná inspirace

17. února 2013 v 16:18 | Karol |  Thinspo









Pomoc, prosím...

17. února 2013 v 16:10 | Karol |  Moi
Áááááááááááá, celej víkend jsem se držela a když přijedu domů, stoupnu na váhu, tak se číslo 55,1 nepohne Zamračený V těhlech chvílích bych vzteky nejradši doslova sežrala vše na co bych přišla, a tak radši píšu vám, jak se cítím než abych hřešila Usmívající se Jak řešíte krize vy?

Jak si kontrolujete jídlo?

17. února 2013 v 13:17 | Karol |  Mé jídelníčky
Nevím jestli o této stránce víte, ale věřím, že většina z vás určo jo :) Je to přehledná stránka, kde si píšete veškerý váš příjem a výdej. Věřte, že mě chuť na něco hned přejde, když si to tam nacvakám a hnedka vidím, co to je za svinstvo. Takže tady to máte :)

www.kaloricketabulky.cz

Nějaké ty reálné :)

17. února 2013 v 11:59 | Karol |  Thinspo







Žádná z nich mi nepříjde enormě vyhublá, jsou jen krásně štíhlé, a to my chceme taky Mrkající

Pro mě nejlepší stránka :)

16. února 2013 v 20:07 | Karol |  Thinspo
http://thinspiration-pictures.blogspot.cz/

Skvělá stránka s inspirací, je na ní vše, tudíž je asi zbytečný sem dávat nějaký thinspo :D

Je suis...

16. února 2013 v 18:32 | Karol |  Moi
Tak, je čas na trochu sebeodhalení. Studuji poslední, tedy 4. ročním gymnázia, nervy z matury a VŠ vrcholí. Nejraději bych se dál zabývala francouzštinou, strašně mě baví, ale asi nemám na takovou vejšku. Takže přihášky mám rozeslaný jen do Olomouce. Angličtina - tlumočník, ortokomunikace - ráda bych se tam dostala a pak ještě charititavní a mezinárodní humanitární činnost. Tu ortokomunikaci, tu bych si přála, jelikož zbožňuji tanec a věnuji se mu už 14 let, tak bych po absolování této vejšky provozovala taneční terapie :) Co se týče tance tak dělám mažoretky, roztleskávačky, dance hall a sem tam scéniku :). Trénuju i mladší holky, je to fajn, ale vejškou má éra tancování asi skončí :(

Proč chci zhubnout?

16. února 2013 v 18:06 | Karol |  Moi
Jak určitě víte, když si jednou anu proděláte, tak už se jí nikdy nezbavíte. Naštěstí jsem se, nebo spíš rodiče mě vyhrabali z toho nejhoršího a utli jí tipec. Ale nyní bych ráda opět zhubla, né na kost, ale do krásy :) Mám již rok přítele, nevyžaduje po mně žádné hubnutí, ale ráda bych to pro něj udělala, je pro mě důležitý a chtěla bych mu udělat radost tím, že bude mít dokonalou holku. Tak snad to výjde :)

16. 2. 2013

16. února 2013 v 17:57 | Karol |  Mé jídelníčky
Jídeláky si píšu již od ledna, ale nechce se mi to vše přepisovat, tak tu máte můj dnešní :)

Snídaně: Mandarinka
Oběd: asi 100g brambor, 2 rajčata
Svačina: čokoládový puding (mistička)
Večeře: nic :)
Pohyb: půl hodiny posilování
Pití: 1,5 l zeleného čaje, voda

Má maličkost

16. února 2013 v 17:51 | Karol |  Moi
Doopravdu maličkost. Neměřím ani 160 cm, konkrétně tedy 158 cm. Tento blog jsem si založila kvůli mému hubnutí, psala jsem si již dříve blog, ale nikde si ho neuveřejňovala. Potřebuju dodat sílu a tak bych byla ráda, kdyby jste mi pomohli dosáhnout mého cíle. Se svou výškou vážím 55 kg a ráda bych to dotáhla na 47. Tak co, zvládneme to? :)