Start: 60kg59kg58kg57kg56kg55kg54kg53kg52kg → 51kg → 50kg → 49kg →48kg

Nestíhačka

4. března 2013 v 21:55 | Karol |  Mé jídelníčky
Dnes fakt fofr. Sice jezdím do školy až na jedenáctou, ale vstávačka už v osm, vyprovodit přítele na autobus, pak hnát domů si zacvičit, sprcha, rychlá snídaně a mazat na vlak. V ústavu si odsedět svejch pět hodin a o půl 5 domů. Letěla jsem na trénink a pak ještě doučovat holčinu z angličtiny. Domů jsem přišla v 8, YEAH! Ale to doučko je fajn, baví mě to a navíc se holčina snaží :) Takže to mám každý pondělí a středu po trénalu, to bude fofer a ted už jídelák. Snažila jsem se, ale nevím no.

Snídaně: 2 rýžové suchary, cottage, 1/4 Hermelínu light, rajče
Svačina: musli tyčinka oříšková (130 kcal), přesnídávka (140 kcal)
Oběd: pomeranč, 2 rýžové suchary
Svačina: tuňák (80 g)
Večeře: mandarinka, vločková kaše malinová
Pohyb: six week 6 pack

Tak co? Mám ubrat?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Agape Agape | Web | 5. března 2013 v 22:52 | Reagovat

Ahoj
napadlo ma
ked si písala na môj blog ohladne toho cvičenia , že či by ti nepomohla menšia pauza
proste stopnúť sa , nech si telo oddýchne a neskôr zase začať cvičiť aby boli zmeny viditeľné

2 Karol Karol | Web | 7. března 2013 v 8:34 | Reagovat

Děkuju za tip, asi máš pravdu no :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama