Start: 60kg59kg58kg57kg56kg55kg54kg53kg52kg → 51kg → 50kg → 49kg →48kg

Červen 2013

27.6.2013

27. června 2013 v 16:08 | Karol |  Mé jídelníčky
Ahojte kočky!
Konečně je už venku trošku líp, ale furt děsná kosa. Jsem teplomilná :D 35°C a jsem spokojená :D dnes jsem začala druhý týden INSANITY a už se těším na zítřejší cvičení :)) Ani jsem nečekla, že by mě to takhle chytlo. Vstávám kvůli tomu brzo, abych cvičila ráno, pak bych se k tomu už nedokopala :D mám volný víkend, přítel je v práci a v neděli jede na nějaký fotbal. Nabídl mi, ať jedu taky. Ale vím, nebo alespoň si myslím že to vím, co si o mě myslí jeho kámoši, mají mě za totální stíhačku, kvůli které přestal pít a chovat se jako pubertální výrostek. Taky by jim to prospělo, kdyby si našli holku a trošku zkrotli!!! Maximálně mě štvou. A tak mu jedu v sobotu koupit dárek, abych se doma sama nenudila :) No a teď už jídelníček, snad není tak hrozný :) zastánkyním hladovek se to asi nebude líbit :D

Snídaně: půl misky čokoládové ovesné kaše, kousek jablka (8:15) 161 kcal
Svačina: to samé (10:15) 161 kcal
Oběd: jedna brambora, vepřové maso, jablečná musli tyčka (12:15) 271 kcal
Svačina: rohlík se šunkou, jablečná přesnídávka (15:00) 285 kcal
Večeře: dopíšu :)
Celkem (jídlo): 879 kcal
Pohyb: 1 hodina uklízení (- 77 kcal), 1 hodina kolo (- 181 kcal), Insanity cardio power and resistance (- 402 kcal)
Zatím celkem: 132 kcal, takže si k véče můžu dopřát :)) Snažím se jíst pravidelně :)

MAXIMÁLNÍ OBDIV!!!!

Je čas na menší poodhalení...

25. června 2013 v 22:19 | Karol |  Moi
Dávám sem fotku, za kterou se maximálně stydím... Fotka vlevo 73 kg - fotka vpravo 57 kg :) ale ještě je kus cesty stále přede mnou. Fotku těla nemám, nechtěla jsem se v té době fotit :(


Týden :))

25. června 2013 v 20:28 | Karol |  Cvičení
Cha! Divím se, že jsem to vydržela :D 1 týden Insanity za mnou, no teda zítra je 7 odpočinkový den, ale pro mě to je už tejden :D ani nevíte, jak moc se na "relax" těšim. Nejhorší pro měl byl 5 den - Pure cardio. Ale je to možná proto, že jsem právě tohle cvičila přímo podle Shauna a né podle chlápka z YT :D ikdyž, s chlápkem mě to baví víc, je takovej správně trhlej :D
Co nového? V pátek ončím jednu ze svých brigád. Už mě to tam fakt nebaví. adřízenýho mi dělá ikvoň s 70 IQ, používá odborný termíny a tváří se, že jim děsně rozumí. Navíc je to mizerně placené, jsem tam od začátku června, zhruba na 3 hoďky denně (+ soboty, někdy i neděle :(() a vydělala jsem si neuveřitelný 2 tisíce. Za tohle mi to brzké vstávání nestojí. Navíc jsem pomalu nestíhala cvičit. Takže na tom vidím samá pozitiva :D A dnes po dlouhé době jídelníček :)

Snídaně: 1 kousek piškotu s jahodami
Svačina: nic
Oběd: houbový kuba, okurkový salát
Svačina: 1 kousek kokosové buchty
Večeře: domácí "čínské nudle"
Pohyb: Insanity, 3 hodiny úklid, 20 minut jízda na kole

Není to ukázkové, ale i přesto, nevadí mi to :) a jakou máte náladu při hnusným počasí? Já bych nejradši odjela někam do tepla k moři :)


Insanity - můj pocit

23. června 2013 v 10:50 | Karol |  Cvičení
Dnes začínám čtvrý den tohoto cvičení. Můj pocit? Vypotila jsem snad 2 litry už a konečně mě po nějakým cvičení něco bolí! Skvělý! V jídle se neomezuju, ale i přeto mám v hlavě takovou brzdu. Včera jsme byli v Tescu a přítel chtěl vzít kolu, nene, žádná kola, pěkně dobrá voda jahodová. Sušenka? Ne, gumové bonbonky :) Není to nic extra, ale já mám prostě pocit, že tak tělu odepírám více nezdravé věci. Nevím jestli se mám trošku začít omezovat, aby byly výsledky vidět dříve. Nechci tím říct, že by můj denní jídelníček vypadal : nic, nic, nic, nic. To bych při mých aktivitách umřela :D ale jestli třebas mám vypustit bílé rohlíky, nahradit je přesnídávkami či krekry (miluju krekry), myslím, že by mi to pomohlo :) Co si o tom myslíte vy? Moc by mě zajímal váš názor :)
A teď už jdu konečně na INSANITY 4 DAY!


INSANITY

20. června 2013 v 13:45 | Karol |  Cvičení
Čavec ďoučata!
Včera jsem si semka hodila plán, jak se dostat do kondice, to jsem však nenarazila na cvičení Insanity, které jsem našla pár chvil po publikování článku. Jsem hroznej pohrk a vše dělám rychle, takže jsem si odcvičila fittest a až potom jsem zjistila, že se mají jednotlivé cviky zapisovat (kolik jsem jich zvládla, jestli to dobře chápu :D)
No tak bohužel, tohle zapsaný fakt nemám, ale snad se nic neděje a od teď, vše pečlivě zaznamenávám :) Měla jsem o sobě mínění, že nějaký skákání zvládnu levou zadní. Omyl. Ačkoliv mám už 12 let 2x týdně trénink, tak tohle mě vykolejilo :D Byla jsem zpocená jako tažnej vůl, no děs :D zítra se tedy vrhnu na Pyometric Cardio Circuit.
Jinak dnes byl budíček opravdu v 7 a cvičila jsem právě ten fit test :) kolo místo 20 km bude 10, protože u přítele spím. Tak zase zítra dámy :-*
PS: budu vděčná, za každou radu či informaci o tomhle cvičení, předem děkuji :)


Zas!

19. června 2013 v 22:14 | Karol |  Moi
Ahojda!
V parném dni, spíš večeru, jsem si ušetřila chvilku, abych vám o sobě podala nějaké zprávy :)
První bomba - dostala jsem se na VŠ!
Druhá bomba - podržte se, je to se sportovním zaměřením, takže zápočty z atletiky a tak :D
Třetí už né bomba - musím zlepšit fyzičku
Potřebuju běhat rychleji, naučit se házet krykeťákem a rychle plavat :( což ovšem není tak na škodu, protože budu muset začít prostě makat, abych tu školu zvládla!! Nuže, musím si sestavit tréninkový plán a od vás potřebuju kontrolu :D kamenujte mě jemně však :D Moje dny budou tedy nabyté na 230 %, protože osmihodinová brigáda, přítel a cvičení, to bude záhul :D

ČTVRTEK 20.6 (POSLEDNÍ JARNÍ DEN)
budíček v 7:00 - 15 minut běh, 60x sed leh, 60x úklony na oba dva boky
návrat z brigády ve 12:15 - 60x sed leh, 60x úklony na oba dva boky
návrat z druhé brigády 17-15 - 60x sed leh, 60x úklony na oba dva boky
Jedu ještě přítelovi naproti na kole, takže k tomu připočtu 19 km na kole, zítra se dozvíte, jestli jsem vše dodržela :)

Dovča :))

14. června 2013 v 13:17 | Karol |  Moi
Ahojda kočky!
Léto je pomalu tu, a tak sbírám inspirační tipy, kam na dovolenou :) Máte nějaké osvědčené místo? Chceme s přítelem někam vyrazit, aby to však bylo v cenové relaci cca do 10 tisíc, víc za to nehodlám dávat, to si radši koupím 5 párů nových bot :-*
Má kritéria: průzračné čisté moře, hotel musí mít soukromou pláž, zdarma lehátka a slunečníky a do centra max. 2 kiláky (to jsou požadavky na dovolenou třeba v Tunisku či Turecku).
Co se týče Evropy: polopenze, centrum max. 2 km a průzračné moře :)
Tak sem můžete házet své zkušenosti :) Předem děkuji ;)



Divnéé...

10. června 2013 v 21:26
NAZDAR slečny!!!
Jak si užíváte "slunných" dnů :D? Nebojte, o víkendu se má teplota vyšplhat ke 30! Konečně :) tak vytáhneme plavky, oleje a půjdeme chytat bronz. Mé heslo opálená = krásnější :D Omlouvám se, že moc nepíšu. Sice mi skončila škola, ale mám dvě brigády, takže jsem od 8 do 6 pryč a přicházím domů jak zmlácenej pes :/ taky už máte na léto brigádu? No a zejtra ještě jedu na přijímačky na fráninu, moc bych e tam chtěla dostat :) Ale jestli se tam mám dostat, tak tam půjdu i kdyby nevim co a když bych to v tom osudu napsaný prostě neměla, tak se nedá nic dělat :) tudíž se nějako nenervuju :) jo a co je teda divný, jím a hubnu :D dnes jsem měla váhu 51,3 kg!!!! To jsem už tak 5 let na váze neviděla :D a jak to jde vám? Doufám, že skvěle :-* mějte se hezky a přeju hodně úspěchů :)


Dobrá nálada :)

4. června 2013 v 12:20 | Karol |  Moi
Krásný propršený den!
Ikdyž je tak hnusně, tak mám skvělou náladu. Poprvé se mi na váze objevilo číslo 52,3! Krása. A přitom jím tak nějak normálně. Co se týče mého plánu cvičení, tak posiluju, ale kolo a běh flinkám, budu to svádět na počasí :D
Navíc jsem začala chodit na brigádu, tak alespoň nesedím celý dny nad internetem a nehledám blbosti. Včera jsme měli zapíjení matury, nebojte pořád mám před očima kalorickou tabulku alkoholu, takže jsem byla na dvou deckách bílýho a jak jsem byla vysmátá :D A co vy děláte, když je takhle ošklivě? Snad nemáte někdo moc velké potíže se záplavami :(


Harmonogram 1.- 7.6

1. června 2013 v 13:23 | Karol |  Cvičení
Vkládám sem můj (cvičební) plán na tento týden :)

Sobota (1.6) - hodina kolo, 20 minut posilování břicha, 20 minut posilování boků Mrkající
Neděle (2.6) - půl hodiny kolo, půl hodiny běhání, 20 minut posilování břicha, 20 minut posilování boků
Pondělí (3.6) - půl hodiny kolo, 20 minut posilování břicha, 20 minut posilování boků
Úterý (4.6) - půl hodiny běhání, 20 minut posilování břicha, 20 minut posilování boků, 20 minut kolo
Středa (5.7) - 20 minut kolo, volno
Čtvrtek (6.7) - půl hodiny běhání, 20 minut posilování břicha, 20 minut posilování boků, 20 minut kolo
Pátek (7.7) - půl hodiny běhání, 20 posilování břicha, 20 minut posilování boků

Případné změny doplním :) přidá se někdo? :)