Start: 60kg59kg58kg57kg56kg55kg54kg53kg52kg → 51kg → 50kg → 49kg →48kg

Srpen 2013

Jde to do háje.

29. srpna 2013 v 11:45 | Karol |  Moi
Ahoj holčinky!
Proč jsem tu nebyla. Byla. Ale jen jsem prostě nevěděla, co napsat. Měla jsem otevřený nový článek a nebyla schopná zmáčknout jediné písmeno. Nežiju, jen přežívám. Proč vlastně?
S přítelem se hodně hádáme, nevím jak to skončí. Vypadá to na rozchod. Ale proč zahodit rok a půl fungujícího vztahu? Vše je v pořádku, ale oboum nám něco říká, že je čas jít dál. My však dál nechceme a plácáme se v tom jak ryby v blátě. Včera ráno jsem ho viděla naposled a uvidím ho nejspíš až v úterý. Třeba si přes to volno uvědomíme spoustu věcí a dáme vše do pohybu.
Předem se omlouvám, že tu od zítřka nebudu. Jedu na tu Evropu. Ale ani z toho nemám radost. A v sobotu ráno odjíždím s týmem na víkend do Německa, aspoň někam se přes prázdniny podívám.

A tu je jídlo ze včera.

Snídaně: 1 plátek celozrného žitného chleba, tavený sýr, rajče
Svačina: malá broskev
Oběd: 100g rýže s cibulkou
Svačina: půl jablkové přesnédávky
Večeře: 1 plátek celozrného žitného chleba, tavený sýr, rajče
2 večeře: topinka s míchaným vajíčkem
Pohyb: hodina chůze, půl hodiny kolo


Náročný týden.

24. srpna 2013 v 11:28 | Karol |  Moi
Zdravím všechny!
Jsem opět tu. Ani nevíte, jak moc jsem se těšila, až zase budu na blogu. Těšila jsem se na vaše pokroky, tak doufám, nebo spíš pevně věřím, že budou velké :)
Jaký byl vlastně týden s moderními gymnastkami?
Nejnáročnější v mým životě. Nikdy mě takhle nic nebolelo. Trénovali jsme 9 hodin denně. Svačina ala půl jablka. Probíhalo to asi následovně.
Rozcvička, cca 1,5 hodiny (švihadla, posilování, protažení), hodina rozsahy (provazy a roštěpy ze židlí), půl hodina skoky. Pak oběd. Po půlhodinové pauze se jela hodinová rozcvička, hodinu balet, hodinu sestavy, hodina fyzička (běhání, švihadlo), hodina akrobacie a pak latina.
Poprvé jsem při tréninku brečela bolestí. A nebyla jsem zdaleka jediná. Přítel pro mě musel jet k vlaku, protože jsem nemohla chodit. Vynesl mě i do schodů. Svalová horečka byla na místě. Teď ještě trošku pajdám. Ale rozhodně to už nebolí tak jako během týdne. Další dny jsme to přes bolest museli rozhýbat, jinak bychom se nehli a vše by zatuhlo.
Myslela jsem jak tam děsně zhubnu. Prdlajs! Přibrala jsem téměř 2 kila, ale obvod mám pořád stejný, tak se uklidňuju, že to jsou svaly :D Ale příjdu si jako sud, to je fakt :/
Teď o víkendu dávám dopořádku barák, protože se naši vracej zítra z dovči, tak aby je netrefilo, úklidu zdar! Jdu vás oběhnout kočky :-*


Omluva

18. srpna 2013 v 19:13 | Karol |  Moi
Ahojda děvčátka!
Doufám, že jste si užila víkend stejně jako já. Praha byla úžasná, koupila jsem si nějaké to oblečení a k mému překvapení džínové kraťasy se cvočkami ve velikosti 34 :O byla jsem tak šťastná :) S přítelem jsme nevěděli, že je zrovna pochod homosexuálů, tak jsme měli o zábavu postaráno :D A proč vlastně ta omluva. Zítra mi začíná soustředění - gymnastika. Každé ráno v pět vstávačka a přijedu domů v 8 večer, tudíž tu celý týden nebudu. Protože jen zalehnu do postele a budu chrnět jak dřevo. Doufám, že si alespoň pořádně zatrénuju. A k ještě větší smůe přítel nemá k dispozici notebook, tak se mi na jejich rodinném počítači nechce korzovat po hubnoucích blozích, snad mě chápete. Mějte se krásně kočky a o víkendu napíšu, jaký byl týden. Držím palce :-*

Bad, bad girl...

16. srpna 2013 v 19:09 | Karol |  Mé jídelníčky
No spokojená nejsem, ale přežery to taky nejsou, takže 50% úspěšnost. Umím o tom jen krásně mluvit, o štíhlosti. Sakra, proč mi to nejde se zas nahodit do starých kolejí :( jednou jedinkrát v životě jsem to vydržela a výsledky byly úžasné... Dost brečení, to nepomůže. Prostě se přes ty všecky kiksy musím dostat k tomu, co chci. Jen je ta cesta trnitá.
A zítra jedeme s přítelem do Prahy, tak to bude též bomba na jídlo, samej mekáč. Sakra! Tu je jídlo za 2 dny.

Den 15.8
Snídaně: 50g perníku (domácí) 6:30
Svačina: activia lesní plody 8:30
2 svačina: banán 10:45
Oběd: sójový rohlík 12:15
Svačina: jablečná přesnídávka 15:00
Večeře: nudle
Pohyb: 2 hodiny chůze, 20 minut kolo

Den 16.8
Snídaně: půl banánu (6:30)
2 snídaně: 1 ks štrůdlu (8:00)
Svačina: Bonna vita tyčinka (10:00)
Oběd: 100g mozzareli, 1 rajče
Svačina: banán
Večeře: kuřecí plátek, 100g hranolek, rajče :((( dělala jsem příteli večeři a prostě jsem neodolala no...
Pohyb: půl hodiny chůze, 20 minut kolo


Síla a víra jsou zpět

14. srpna 2013 v 20:28 | Karol |  Moi
Moc jste mě podpořily, ani nevím jak vám za to mám poděkovat. Máte pravdu, když už má člověk tak dlouhou cestu za sebou, tak to prostě nevzdá. Kdyby však měl kdovíjaké depky, vím, že na vás se můžu spolehnout :) Proto dnes přidávám svůj naplánovaný den.

Snídaně: 45g emco express ovesná kaše čokoládová
Svačina: 45g Camemberta, nektarinka
Oběd: zeleninový salát (1 rajče, půl červené papriky, 30g balkánu)
Svačina: jablečná přesnídávka
Večeře: topinka zapečená s tvrdým sýrem
2 večeře: 150g těstovin, 50g omáčky, 1/2 ks pernáku (domácího)
Pohyb: hodina kolo

Bohužel mi není dobře, mám teplotu a děsnou zimnici, tak vás oběhnu zítra, protože z PC mi třeští hlava. Pokud se mi po ibalginu uleví, tak se pokusím na vaše blogy zavítt už dnes, těším se na vaše pokroky. Pa :-*

Poraďte, prosím :)

12. srpna 2013 v 20:49 | Karol |  Moi
Tak nějak nevím jak dál, abych se přiznala, tak stávkuju, jídlo nepravidelné, pohyb však neustálý. Ale to mě neomlouvá. Mrzí mě to a já prostě nevím jak dál. Ráda bych zase začla pracovat na mém novém já, ale tak nějako se bojím, že si vypracuju postavu na zimu, a pak zase ztloustnu. Bojí se, že nevydržím do léta, že už na mě nebudou vidět pokroky a já na tom budu hůř než teď. Zas na druhou stranu pořádně vypracované tělo není za 3 měsíce a za rok bych mohla vypadat uplně jinak. Další věcí je, že bych se připravila na ukrutné Vánoce. Byla bych odolnější vůči cukroví. Jak to vidíte vy? Předem děkuju za radu :)


Další várka...

11. srpna 2013 v 13:17 | Karol |  Thinspo













Hlodá mi...

8. srpna 2013 v 16:40 | Karol |  Moi
Včera jsme si byli s kámošema a přítelem sednout na flašku, né však tvrdýho, ale víno s kolou (který jsem vylila cestou, byl to fakt hnus) a pak že jdeme na koupálo (středeční diskotéky u nás). Byla tam kupa lidí, ale vůbec mě to tam nebavilo, akorát jsem měla depky z těch vyhublých krasotinek na podpatcích v legínách a slaďoučkým výrazem ve tváři. Vyšla jsem si tam v kraťasech, obyč triku a mých oblíbených converskách. Na jednu stranu jsem se musela smát holkám, které byly zmalované a tak hloupě na sebe upozorňovaly, na stranu druhou jsem některým záviděla, jejich povrchovou bezchybnost (o podpovrchu se raději nebudu vyjadřovat :D). Proč to prostě někomu spadne jen tak do klína a jiní dřou celej život a třeba nic podobného ani nedokážou. Můžu se sama sebe ptát, ale stejně to asi nevyřeším. Taky máte někdy pocit, že byste nejradši řvali na plný pecky, ale zároveň nevíte proč?? Tak ten mám momentálně já. A navíc se stal malér v rodině, tak doufám, že vše dobře dopadne. Zatím se mějte kočky :-*

Rychlý sestřih víkendu

5. srpna 2013 v 9:14 | Karol |  Mé jídelníčky
Ahojte kočky!
Autoškola byla přímo skvělá, akorát jsem propotila snad vše, co jsem měla na sobě :D měla jsem 2 jízdy za sebou, takže jsem tu druhou hodinu a půl jezdila na silnici a jelikož jsme se nestíhali vrátit zpět včas, tak jsem jela hnedka v provozu jak prase :D Dnes jdu jezdit znova, tak se těším jak malá holka, akorát tu máme hroznou mlhu :/ snad to nikam nenabořím :D
V sobotu i v neděli jsem byla plavat. Sobota byla ryze rekreační a včera jsem už zkoušela plavat prsa, tak jak se mají. Začalo mě to moc bavit. Jak se někdo zamiluje do běhu, tak jsem se zamilovala do plavání :) snad mi to vydrží a až začně škola, tak si pořídím permici do bazénu. Hlavně se tím dobře spaluje. Takže když vím, že půjdu plavat, s jídlem si vůbec nedělám hlavu. O tom se můžete přesvědčit ve víkendových jídelníčcích :D

Sobota 3. 8
  • Snídaně: monte velké 291 kcal
  • Svačina: mrož tvarohový (dostala jsem ho, když jsme tankovali LPG :D) 101 kcal
  • Oběd: 2 míchaná vajíčka, půl plátku chleba 203 kcal
  • Svačina: musli tyčinka oříšková, mrkev, broskev, okurka salátová, kousek parenici (to je jídlo od 1 do 6 večer, je toho víc, ale jsem ráda, že jsem odolala hranolkům a podobným blafům na koupálku) 246 kcal
  • Večeře: 2 bramborové knedlíky se zelím 290 kcal
  • Pohyb: hodina plavání, hodina a půl kolo - 796
  • Celkem: 335 kcal
Neděle 4. 8
  • Snídaně: křehký plátek grahamový namazaný šunkovým sýrem, broskev 104 kcal
  • Svačina: nic
  • Oběd: 3 lžíce bramborového salátu, půl kuřecího řízku 363 kcal
  • Svačina: 4 sušenky BeBe cereální rodinné, 1 ks mrkve, jablečná přesnídávka (jídlo od 1 do 6) 273 kcal
  • Večeře: 1 silný párek, plátek chleba 375 kcal
  • Pohyb: 1 hodina plavání (trénink) - 401 kcal
  • Celkem: 602 kcal
Ta neděle se mi obzvlášť nepovedla, ale co, chybami se člověk učí a já už vím, že si k dnešnímu obědu nedám ani plněné knedlíky, ani řízek :) Tak arrivederci a večer signoriny :-*


Jídelníček 1.8 a 2.8

2. srpna 2013 v 17:07 | Karol |  Mé jídelníčky
Krásné slunečné dva dny a já co? Sedím od rána do večera v práci! No alespoň budou penízky. Nejradši bych přeskočila na zítřejší poledne, ráno mám totiž své první jízdy v autoškole. Konečně jsem se dokopala si ji udělat. Byla by ostuda jít na VŠ bez řidičáku, tak směle do toho :D

1.8 - Čtvrtek
Snídaně: mozzarela, rajče
Svačina: musli tyčka oříšková
Oběd: zeleninový salát s tuňákem
Svačina: activia tvarohová straciatelová, 750g melounu
Večeře: 60g zeleninového salátu, 100g hroznového vína
2 večeře: cikánská plec 50g, 100g dušené rýže
Pohyb: hodina kolo

2.8 - Pátek
Snídaně: 1ks domácího perníku s tvarohem
Svačina: jablečná přesnídávka
Oběd: šunkový chlebíček, palačinka s nutelou
Svačina: půl kelímku activie bílé sladké
Večeře: pistáciové frappé
2 večeře: nic
Pohyb: půl hodinky kolo, 40 minut posilování (břicho, zadek, stehna, ruce)