Start: 60kg59kg58kg57kg56kg55kg54kg53kg52kg → 51kg → 50kg → 49kg →48kg

Září 2013

Kantáre...

26. září 2013 v 20:50 | Karol |  Moi
A to doslova a do písmene :( mám snad únavový deficit. Je to nejspíš tím, že v pondělí mi už začla škola. Furt lítám jen z hlavní budovy na bazén, pak do tělocvičny a zase zpátky, je to únavný. Dávaj nám dost zabrat a jen se modlím, abych to zvládla. Už jsme dělali rozplavby, znak, prsa, kraul a v zápočtu bude prý i motýlek, tak to jsem na to zvědavá :D budu plácající se můra :D v úterý jsme byli na párty, to byla taková sranda, dlouho jsem se takhle nebavila, domů (teda ke kámošce) jsme přitáhly o půl 6 ráno a v 7 už vstávaly na přednášku :D V posluchárně to byl hotový lihovar :D a ještě večír byla u kámošky pyžamová párty, ale tam jsem usla už o půl 10 :D a co se řidičáku týče, tak poslušně hlásím, že jsem další pirát silnicéééé :) až bude čas, tak zase napíšu :) XOXO Karol :-*

Týden

18. září 2013 v 19:17 | Karol |  Moi
Jsem tu, nešel mi vůbec blog. Psala jsem už v neděli a prostě jakmile jsem to chtěla zveřejnit, tak mi blog spadl. Co se odehrávalo v uběhlém týdnu? Byla jsem na adapťáku, poznala jsem spousty nových lidí, bylo to tam vážně moc super. Pořád jsme si hráli jako malé děti. No bomba. Odpočinek pro každého, kdo má šrámy na duši. Ty já bohužel mám. Rozešla jsem se s přítelem a tím bych toto téma taky ukončila. Autoškolu jsem neudělala a rozvrh ve škole nic moc, takže to vlastně ani paráda není. Co jediné je na tom skvělé, že jsem již na 50,4 kilogramech! XOXO Karol :-*

PS: přidávám fotku riflí, které prodávám, tak tam moc nejsou vidět nohy, ale co na to říkáte, mám ještě hubnout? Potřebuji radu :)

Kdo si počká, ten se dočká.

12. září 2013 v 9:05 | Karol |  Mé jídelníčky
Alespoň jednou se mi tohle přísloví či co opravdu vyplnilo :D po 2 nervozitou naplněných měsících jsem se dočkala. Svou návštěvou mě právě potěšily měsíční starosti (pro mě radosti) protože na ně pokaždé čekám jak na smilování. To zpoždění si však vyžádalo krutou daň v podobě probrečeného dne, přežraného večera a dnešního bolestivého rána. I přesto jsem šťastná :D. Alespoň že mě opustila ta včerejší chuť k jídlu. Dnes dopoledne budu jen ležet, aby bolesti přešly (pomáhají mi na to jen čípky a jelikož jsem u přítele, musím se spokojit s ibalginem) a odpoledne po brigádě si snad i zacvičím.
Co je špatnou zprávou, zítra ráno odjíždím až do neděle na adapťák s plnou penzí a nemožností cvičit, tak jsem zvědavá, jestli se místo Kája nevrátí Míša Kulička :(( A tu je výkvět mého stravování za včerejší den. Hormony jsou hormony :D

Snídaně: madeta tvaroh stracciatellový
Svačina: půl jablka
Oběd: omáčka z hub, 3 knedlíky
Svačina: banánek v čokoládě (obdržela jsem ho od intruktora v autoškole, že jsem dala hezky přednost :D)
Večeře: karbanátek, lžíce bramborové kaše, cornflakes s mlíkem a grankem
Pohyb: 30km na kole, 20 minut posilování

Koukám že u oběda to začlo gradovat :D Snad to alespoň trošku vykompenzoval ten pohyb :D Připadala jsem si jak těhotná. Nejhorší je, že na tohle opravdu nejsem zvyklá, protože při svých dnech mám spíš nechutenství k jídlu. To se v každém případě už dostavilo, tak je to dobré. Jdu vás kočky oběhnout a nashledanou v neděli :-*

Tasemnice?

9. září 2013 v 19:32 | Karol |  Mé jídelníčky
Jsem asi divná, ale každopádně, mi zrovna tohle nevadí :D. Včera jsem se nijak nežinýrovala, viz článek dole a dnes jsem měla na váze 52,2 kg! Naposled jsem se vážila ve středu a to jsem měla 53,2. Asi tam nějaká žížala fakt bude. Nu což, dnes se mi jídelníček líbí i včetně nutné záchrany (indián) :D. Jsem spokojená, pohyb byl dostačující a poprvé se v týdnu usmívám a nejsem na sebe naštvaná. Bomba pocit. Neznamená to však, že se tyto laskominy budou v mém jídle objevovat každý den či obdem, žádné takové. Kilo je fuč a další hora přede mnou. Takže se jde vesele na věc :)

Snídaně: ovesná vanilková kaše
Svačina: nic
Oběd: naběračka čočkové polívky, 3 lžíce halušek, kyselé zelí, fitness tyčka
Svačina: indián, půl ovofitu ananasového
Večeře: (v 17:00 podotýkám a před tréninkem) rohlík s apetitem fit, 4 cherry rajčátka
2 večeře: mňamka salát (je boží v průběhu týdne přidám recept :))
Pohyb: hodina a půl trénink, půl hodinky na kole, 20 minut posilování na bříško (pak se mi spustila krev z nosu :()

8.9

8. září 2013 v 10:06 | Karol |  Mé jídelníčky
Píšu už takhle dopoledne, protože nevím, jestli se večer dostanu k počítači. Jedeme totiž na super ultra dlouhej vejlet na kolách se zastávkou u babičky na oběd :) Objednala jsem si dušenou mrkvičku, protože znáte babičky, jinak bych dostala králika se šesti :D. Ještě snad stihnu cvičit :/

Snídaně: jablečná přesnídávka
Svačina: 100g jablka
Oběd: polívka (?), dušená mrkvička, půl vařené brambory, 2x ořechová kostka (2x2 cm)
Svačina: půl rohlíku s mrkvovou pomazánkou, 4x miňonka
Večeře: 150g těstovin přelité smetanovou omáčkou s houbami a kuřecím masem
2 večeře: x
Pohyb: hodina a půl kolo, hodina sekání zahrady

Day by day.

7. září 2013 v 12:08 | Karol |  Mé jídelníčky
Zdravím všechny hubnoucí kočky :)!
Máme tu babí léto, je to paráda, kéž by to vydrželo alespoň do konce září.
Dnes jsme pozvaní s přítelem na 2 oslavy, vlastně na 3. První byla výstava těch fotek (jak jsem si připadala jako VS angel :D) dostali jsme šampus, byly tam jednohubky, které vypadaly víc než lákavě. Šampus jsem podstrčila mamce a na jednohubky se pokusila nedívat. Mé první malé vítězství, odolala jsem! :) Po obědě jdeme ke strejdoj, slaví 40tiny. Kýta, zákusky, kupa alkoholu. Držte palce, snad to přežiju bez újmy na dnešním jídelníčku. Večer máme jet k bráchoj, dělá nějakou párty s grilováním, to ještě uvidíme, už by toho asi bylo hodně :D Jinak přes víkend najezdí snad 100km na kole. Včerejší jídelníček se tak dařil, až mě to bylo divný. Večer přišel kiks. Holky já vám byla tak protivná, jak jsem měla hlad, před našima jsem se div nerozbrečela, že tu omáčku jíst prostě nebudu. Táta byl zklamanej, že to vařil, pro rodinu. Vzala jsem si. Ale snad jsem to tím kolem vypotila. Tak dnes přidávám tu spoušť :/ Vím, že by bylo jednodušší to sem nenapsat, abych v hubnoucíh očích ostatních neklesla, ale pro mě líp, alespoň si to uvědomím :)

Včera: 6. 9
Snídaně: 2x křehký plátek kukuřičný, tavený sýr, 20g togu, 40g banánu
Svačina: x
Oběd: rýže s dušenými houbami (za Boha nemůžu najít, kolik kcal mají dušené houby, kdyby někdo věděl, budu vděčná)
Svačina: půl kila melounu :D
Večeře: activia, hrst Fit lupínků, 2 knedlíky, omáčka s houbami :(
Pohyb: 2 hodiny kolo, půl hodiny posilování

Dnes: 7. 9
Snídaně: 1x křehký plátek kukuřičný, tavený sýr, 9 kuliček vína
Svačina: activia jahodová, 20g Fit lupínků
Oběd: vločková polévka
Svačina: grilované kuřecí prso
Večeře: 150g těstovin, houbová omáčka (nezahuštěná moukou, jen sosík z hub :D)
2 večeře: nic
Pohyb: 2 hodiny kolo, půl hodiny posilování

So...

5. září 2013 v 20:54 | Karol |  Mé jídelníčky
Ahoj bejbátka!
Už jste se nahodila do školnío rytmu? Já bych to potřebovala jako sůl, ikdyž dnes jsem se tedy snažila. Včera jsem byla na cvičení pro ženy (mamka to vede) a mé břišáky úpí :D :D nedá se nic dělat, dnes jsem je musela potrápit zas.

Snídaně: celozrnný žitný chléb (plátek), tavený sýr, mrkev
Svačina: borůvková activia
Oběd: brambory, dušená mrkev
Svačina: jablková přesnídávka
Večeře: volské oko, 100g salátové okurky, 2x plátek kukuřičný
2 večeře: boloňské špagety (já vím, pokazila jsem to)
Pohyb: 50minut kolo, 30minut posilování
Pití: čaj, voda

Když se daří, tak se daří!

2. září 2013 v 11:24 | Karol |  Moi
Je to tááááááááááááááááááááááááám! Vícemistři Evropy v kategorii senior duo pom-pom!!!!! Konečně jsem se dočkala. Je to neskutečnej pocit. Nervozitou jsem si před startem rozkousala pusu, srdce mi málem vyskočilo z hrudi, ale daly jsme to. Na tohle jsem čekala od té doby, co jsem se poprvé dostala na MČR tudíž od 12 let. Bomba! Nejradši bych křičela, tančila a pařila :D
Teď se rychle uklidním a shrnu víkend. V pátek byla soutěž, přijely jsme dom v 10 večer a rnáo jsme jely s týmem směr Německo. Dorazily jsme cca v 16:00 a do 23:00 měly rozchod. Druhý den jsme vystupovaly a sklidily velký aplaus, to zahřeje u srdíčka. No a včera v 8 jsme byly doma. Takže můj víkend byl ryze cestovatelský :D.
S přítelem jsme se rozhodli cvičit. Hurá, konečně v tom nebudu sama :) Jeden den už cvičil a včera se nemohl hnuot, tak jsem zvědavá na sebe :D
Dnes přidávám jídelníček, který mám naplánovaný, tak snad se povede :)

Snídaně: celozrný žitný chléb, tavený sýr, ledový salát
Oběd: vařené brambory, 2 míchaná vajíčka
Svačina: musli tyčinka
Večeře: zeleninový salát s tuňákem